CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

SABUN HERBA SELULIT


SLIMMING & FIRMING GEL SOAP USA

Slimming & Firming Gel Soap (Sabun Pelangsing Badan) ini dapat membantu mengurangkan selulit di pinggang dan punggung serta membantu menghilangkan rekahan supaya warna kulit kelihatan seragam. Ia sesuai digunakan setiap hari bagi menghilangkan kesan rekahan dan mengecilkan saiz badan.

Sesuai di gunakan bersama Minyak Mariam @ Kapsul Thanyaporn

HARGA : RM 12.00 ( 50 gm )
Harga lebih rendah jika dibeli bersama Minyak Mariam @ Kapsul Thanyaporn.






SABUN HERBA SELULIT
( sudah tidak stok / jual, digantikan dengan buatan usa )


Sabun Herba ini adalah untuk mengurangkan selulit di bahagian lengan, pinggul, peha dan punggung serta bahagian lain anggota badan. Ia membantu menjadikan kulit lebih lembut, gebu dan cantik. Menggunakan sabun herba ini setiap hari akan menampakkan kesan dalam tempoh sebulan. Ianya selamat digunakan dan tidak memberi kesan sampingan serta harum.

Kandungan:

Ekstrak Rumpai Laut , Ekstrak Ivi ( sejenis tanaman yang menjalar ) , Ekstrak Limau Nipis, Ekstrak Serai Wangi , Minyak Lanolin Dan Gel Semulajadi.

Cara Guna :

Guna Sabun Herba ini setiap kali mandi. Buat urutlah sekitar kawasan yang berkenaan dan biarkan selama 3 -5 minit. Selepas itu bilas bersih-bersih macam biasa.

Digalakkan penggunaan bersama Minyak Mariam untuk kesan yang lebih efektif setelah berlakunya penyusutan terutama pada bahagian payudara.

HARGA : RM 15.00 ( 50gm )